Stay connected kay? ^^

15 November 2013

OMG! Cosmic Giveaway by Alia, Puteri , Syahira

Photobucket
Tag:

Saya pilih first task =)


Gambar ini diambil pada hari Khamis, 17.10.2013. Masa itu sekolah kami adakan Rimup.. kami diwajibkan memakai pakaian tradisional T_T tapi boleh bawa alat elektronik xD Tapi saya lupa bawa -,-lll Gambar ini wujud kerana kawan saya ada bawa kamera.. nampak tak, yang pakai sari dalam gambar tu? Kamera dia laa tu =D Dia nak ambil gambar dengan pose kononnya top model.. yang tepi dia tu masuk sekali, buat pose ultraman ke apa tak tau xD Pastu yang lain masuk sekali tumpang.. haha.. kawan saya yang diri depan sekali tu.. dia buat peace.. tapi...... tak tahu laa xD Saya suka gambar ini kerana.. hmm.. perhatikan gambar ini betul-betul.. nampak tak tangan yang mengacau dalam gambar itu? Tangan saya laa tu =P maaf, memang tabiat buruk saya menganggu orang tangkap gambar.. memang timing saya selalu betul xD Kalau tengok gambar diaorang ambil dalam kelas ni.. memang kebanyakkannya saya akan muncul sebagai hantu *kening kening*

1 ulasan: