Stay connected kay? ^^

11 Januari 2014

2014..

Hai :) Apa khabar? Saya sihat saja.. harap-harap korang pun sihat sejahtera la ye ^^ Akhirnya, hujung minggu! Rehat sebentar bersama kitkat :3 Bolehlah taip panjang sikit hari ini.. *alamak..tudia..*

Ok.. tahun baru pasti ada banyak perubahan kan? Ya, semestinya.. Semuanya baru.. nama pun tahun baru.. haha..


Sebenarnya nak cite pasal sekolah la nih :P Taun lepas Isnin-Khamis balik pukul 2.10 petang.. Jumaat 12.30 tengah hari.. tahun ini.. hmm.. Isnin dan Rabu balik pukul 3.30 petang, Selasa dan Khamis 2.20 petang dan paling tak tahannya, Jumaat 12.35 tengah hari.. Banyak parents yang tanya.. "Kenapa dengan 5 minit tu?" Hahaha.. macam lawak giler.. boleh tahan :P


Rakan-rakan sekelas memang tak banyak berubah sebab 21 orang dari kelas yang sama tahun lepas.. 5 orang saja yang tak sama kelas tahun lepas..

Hari pertama tuh dilantik sebagai AJK.. nak bahagi rakan- siapa buat artikel subjek apa.. Nama 25 orang sudah dicatat dan disusun mengikut subjek.. tapi.... ada masalah teknikal yang amat kritikal sekali...... *apa nama seorang lagi tuh ye?*


Nak terus tanya, nanti dia kecil hati pulak sebab 3 taun kita dekat sekolah tu saya tak kenal dia.. hmm.. camna nih? Ketua kelas tak hadir, penolong tak dapat lagi name list.. Yang duduk tepi dia tu "jiran" saya tahun lepas.. so bermulalah lakonan tahap -5 bintang yang akan dilakonkan.. kahkahkah~

Saya terus pergi ke tempat duduk mereka dengan Ketua AJK hahaha.. kami berdua memang tak tawu nama dia xD

Saya: Arlow!! *senyum* (macam ada udang di sebalik mee je..)
Sharron: Hai *senyum* (macam ada udang di sebalik mee je..)
Hanisah ("jiran" saya tahun lepas) & Syazleen (Yang kami tak tahu nama tuh..) : *terpinga-pinga*
Saya: Hai, nenek! Lama tak jumpa!! ^_^
Hanisah: kuang ajar!
Saya: :P
Sharron: *senyum* *bertenggek dekat meja depa..* *goyang-goyang sambil senyum*
Saya: Cuaca harini baik, kan?
Syazleen: *Pandang kami dan senyum je sejak tadi*
Hanisah: *kehilangan kata-kata* (mesti dok fikiaq kenapa tiba-tiba xD )
Saya: Hanisah.. *bisik* *jalan ke belakangnya dan bisikkan sesuatu* Hanisah.. apa nama dia? *menunjuk Syazleen dengan mata*

HAHAHA.. giler kentang xD


Cikgu pula.. semua ok je laa.. tapi seorang tuh memang HAHA.. ^^" *Ini bukan sesi kutuk-mengutuk ye, harap maklum..*


Ini saya credit pada http://forevertulip.com dan google :3

*Bukan cikgu tuh macam ini ye.. ada laa citenya.. lolz*

Untuk tidak memanjangkan post ini, saya cite laen kali je laa.. bahbye ^_^

2 ulasan:

  1. hahaha.. apa susah cakap direct jelah :P

    hari2 cikgu saya main bola. crita P. Ramlee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.. tendang bola kasut terbang xD

      Padam